4. a 5. VÝZVA IROP

Seznam vybraných a nevybraných projektů 5 výzva - vzdělávání
Seznam vybraných a nevybraných projektů 4 výzva - doprava
Seznam přijatých žádostí


OSLAVKA, o.p.s. VYHLAŠUJE 4 a 5. VÝZVU K PŘEDKLÁDÁNÍ ŽÁDOSÍ O PODPORU PRO INTEGROVANÝ REGIONÁLNÍ OPERAČNÍ PROGRAM

  • Termín vyhlášení výzev: 5. 10. 2018, 0:00 hod
  • Název SCLLD: „Strategie komunitně vedeného místního rozvoje pro území Oslavka,o.p.s. období 2014-2020"
  • Termín příjmu žádostí: od 5.10.2018 do 9.11.2017 do 15 hodin
  • Nejzazší datum pro fyzické ukončení realizace projektů: 31.12.2020

4. Výzva Oslavka,o.p.s. - IROP - doprava 

  • Finanční alokace na výzvu(včetně spoluúčasti žadatele / příjemce): 4.210.526,-
  • Max výše způsobilých výdajů na projekt: 2.000.000,-
  • Min výše způsobilých výdajů na projekt: 200.000,-
  • Typy podporovaných projektů:
- Aktivity terminály a parkovací systémy- Aktivita bezpečnost dopravy
  • Územní vymezení: Výzva MAS se vztahuje na celé území MAS, pro které je schválena SCLLD
Výzva ŘO pro MAS č. 53 IROP – Udržitelná doprava – integrované projekty CLLD – SC 4.1, ze které vychází naše výzva

5. Výzva Oslavka,o.p.s. - IROP - vzdělávání

  • Finanční alokace na výzvu(včetně spoluúčasti žadatele / příjemce): 2.631.578,-
  • Max výše způsobilých výdajů na projekt: 2.631.578,-
  • Min výše způsobilých výdajů na projekt: 200.000,-
  • Typy podporovaných projektů:
- Aktivita infrastruktura pro předškolní vzdělávání
- Aktivita infrastruktura základních škol
- Aktivita ifrastruktura pro zájmové, neformální a celoživotní vzdělávání

Územní vymezení: Výzva MAS se vztahuje na celé území MAS, pro které je schválena SCLLD Výzva Výzva ŘO pro MAS č. 68 IROP – zvyšování kvality a dostupnosti ifnrastruktury pro vzdělávání a celoživotní učení – integrované projekty CLLD – SC 4.1, ze které vychází naše výzva

OBECNÁ ČÁST PRAVIDEL

SPECIFICKÁ ČÁST PRAVIDEL PRO ŽADATELE A PŘÍJEMCE

Žádost o podporu se zpracovává v systému IS KP14+

Seminář pro žadatele

Oslavka,o.p.s. pořádá v pátek 19.10.2018. seminář pro žadatele 

  • Seminář se bude konat formou individuálních konzultací. Čas a termín konzultace je potřeba dopředu zarezervovat.
  • Konzultace budou probíhat v kanceláři MAS a to: Třebíčská 376, Náměšť nad Oslavou, 2 patro.
  • Kontakt: Šárka Zedníčková, zednickova@oslavka.cz, 776 560 241